لذت خوردن یک نوار آب نبات تنها چند دقیقه طول می کشد ولی درعوض یک ساعت طول می کشد تا کالری آن بسوزد برای از دست دادن یک پوند با فعالیت کردن، شما باید حدود ۳۵۰۰ کالری بسوزانید. رویکرد بهتر برای کاهش وزن ، رویکرد دوجانبه است ورزش کردن همراه با رژیم غذایی

اگرچه فعالیت ورزشی به خودی خود راه سریع برای کاهش وزن نیست، اما مزایای مهمی را نسبت به کاهش کالری( رژیم) دارد. ورزش کالری سوزی را حتی زمانی که کار نمی کنید افزایش اندک می دهد و کاهش وزن، ناشی از سوزاندن چربی می باشد نه عضله.

حساب کنید

با مقدار ۳۵۰۰ کالری شروع کنید چقدر کالری در یک پوند چربی بدن ذخیره می شود. با این تعداد شما می توانید کاهش وزن ناشی از فعالیت ورزشی و محدودیت کالری را بسنجید.

قدم زدن یا دویدن تقریبا ۱۰۰ کالری در هر مایل استفاده می کند (دقیقا همان مقدار کالری که می خواهید بسوزانید به چندین مورد بستگی دارد، از جمله وزن و سرعت راه رفتن شما). بنابراین، برای هر ۳۵ مایل اضافی ، حدود یک پوند از دست می دهید – به شرطی که رژیم غذایی و فعالیت های دیگر تغییر نکند.

اگر (با سرعت ۴ مایل در ساعت) به مدت ۳۰ دقیقه پنج روز در هفته پیاده روی کنید شما ۱۰ مایل در هفته پیاده روی می کنید این بدان معناست کالری ای که می سوزانید ۱ پوند باشد سه و نیم هفته طول می کشد.

اگر رژیم غذایی خود را تغییر داده و با مصرف ۲۵۰ کالری در روز (½ فنجان بستنی یا دو قند خرد شده) کاهش دهید، در عرض دو هفته یک پوند از دست خواهید داد.

اگر ۲۵۰ کالری کمتر در روز بخورید و ۳۰ دقیقه در روز پیاده روی کنید، فقط یک هفته طول می کشد تا یک پوند از دست بدهید. محدویت کالری بیشتر و تمرین بیشتر موجب سرعت این روند می شود.

برای انجام تمرینات مفید که نتیجه در بردارد شروع به ورزش کنید،

یک گزارش سلامت ویژه از دانشکده پزشکی هاروارد

ترجمه توسط یک فیزیولوژیست ورزشی

ارسال نظر