همه ما می دانیم که برای برخی از افراد، کاهش وزن می تواند در بعضی نقاط آزار دهنده و سخت باشد، درست است؟ بنابراین امروز ما قصد داریم به شما سه راه سریع کاهش وزن را توصیه کنیم که به راحتی می توانید در شیوه زندگی خود قرار دهید و زندگی را در جهت مثبت تغییر دهید.

فعالیت ورزشی

شما احتمالا چیزی به نام “فعالیت ورزشی” بارها و بارها شنیده اید، اما آن را درست نفهمیده اید هر کس می داند که ورزش به کاهش چربی بدن کمک می کند شما چطور؟چربی اساسا انرژی ذخیره شده در بدن شما است و وقتی ورزش می کنید، و بسته به رژیم غذایی، ممکن است “سوختن” چربی رخ دهد. من گفتم که به رژیم غذایی شما بستگی دارد؛ زیرا اگر شما هر روز مقدار زیادی کالری مصرف کنید، بدان معنی است که نیاز به ورزش دارید بیشتر به منظور خلاص شدن از کالری ای که روزانه می خوردید.

اگر به اندازه کافی برای شروع تمرین انگیزه نیست، شما باید فیلم های تناسب اندام و تمرین با افراد مناسب را جستجو کنید، زیرا واقعا می تواند باعث انگیزه شما برای شروع تمرین شود.

یکی از شایع ترین مشکلاتی که مردم هنگام تلاش برای رسیدن به کاهش وزن با آن مواجه اند این است که در زندگی درگیرند و از این رو سخت است چیزی را از جریان فعلی تغییر دهند. از این رو، آنها نمی توانند از برنامه کاهش وزن پیروی کنند زیرا آنها  برای آن وقت ندارند. راه حل این مشکل را می توانید در خانه خود پیدا کنید. برای کسانی که شاغل اند که هیچ وقت اضافی برای اختصاص برنامه کاهش وزن ندارند، می توانند به سادگی راهنمایی های زیر را امتحان کنند و در نتیجه از کاهش وزن درخانه خود لذت ببرند.

اگر بچه های کوچک دارید که تمام وقت شما را مشغول نگه می دارد، پس بهتر است با آنها تا آنجا که ممکن است، بازی کنید. سعی کنید بازی کنید به طوری که فعالیت، به لحاظ جسمی شما را درگیر کند به این ترتیب، شما می توانید از ورزش ای که شما قادر به انجام آن به دلیل کمبود زمان نبودید، بهره ببرید.

هر چند دقیقه که می توانید، از پله ها بالا بروید. قدم زدن در سربالایی و سراشیبی برای عرق کردن کافی خواهد بود و کالری ها واقعا سریع می سوزند.

از دوچرخه بجای یک وسیله نقلیه موتوری برای فاصله های کوتاه مانند رفتن به یک فروشگاه مواد غذایی نزدیک استفاده کنید. این نه تنها به کاهش وزن کمک می کند، بلکه محیط زیست را نیز آلوده نمی کند.

یوگا و پرنایام راه عالی برای از کاهش وزن بدون خروج از خانه اند. می توانید در خانه انجام دهید و با کاهش وزن به نتایج عالی دست یابید. آنها همچنین شما را از استرس دور می کنند و از این رو برای سلامت روانی نیز مفیداند. شما به راحتی می توانید با کمک اینترنت آنها را یاد بگیرید. اطلاعات زیادی در مورد یوگا در قالب مقالات و ویدیوهایی وجود دارد که به راحتی در کتاب ها و اینترنت یافت می شود.

رژیم خود را تغییر دهید

بله ! تغییر رژیم غذایی شما باید به منظور کاهش وزن باشد. من گفتم رژیم غذایی تان را تغییر دهید نه اینکه خودکشی کنید. بسیاری از افراد امروزه معتقدند اگر خوردن را متوقف کنند، وزن خود را از دست خواهند داد و درست نیست. هنگامی که غذا را متوقف کنید، متابولیسم شما شروع به خواب زمستانی می کند و می تواند بدن را شروع به استفاده از انرژی کمتر و کمتری کند و به یک روش بد برای کاهش وزن منجر می شود. ضمن اینکه به بدن آسیب می رساند و می تواند دردناک باشد.

اگر واقعا می خواهید وزن کم کنید ، شما باید درک کنید که تغییر رژیم غذایی یکی از مهمترین چیزهایی است که می توانید انجام دهید تا چربی ها را از بین ببرید.

مثبت باشید، و انگیزه داشته باشید

اگر در حال حاضر تصمیم گرفته اید وزن کم کنید ممکن است فکر کنید که شما نمی توانید وزن کم کنید، شما در اشتباهید دوست من ! من اینجا هستم که به شما بگویم که هر کس می تواند وزن کم کند، اما شما باید انگیزه ای داشته باشید و تفکر مثبت داشته باشید.

“کسی که می گوید می تواند و کسی که می گوید نمی تواند، معمولا هر دو درست است”. شما ممکن است تاثیری که تفکر شما بر روی بدن و روحیه شما دارد را تحقق بخشید. شروعش این است که بگویید می توانم و دیگر توصیه خوب این است: همیشه خودتان را با دیگران مقایسه نکنید، همه ما منحصر به فردیم و ما بدن های مختلف داریم.

ترجمه توسط:مجتبی حسنی سنگانی /فیزیولوژیست ورزشی

منبع: streetworkouts.ne

ارسال نظر