ورزش. شما می دانید که باید این کار را انجام دهید، اما می توانید تصمیم بگیرید که آیا باید به باشگاه بپیوندید، کلاس یوگا را امتحان کنید یا وزنه زدن را شروع کنید. سپس به رغم توجه ، به هیچ وجه کاری انجام نمی دهید.

تو تنها نیستی. همه ما با همین مسئله درگیریم- چگونه شروع کنیم! کارشناسان دانشکده پزشکی هاروارد شروع به ورزش کردند تا شما را از نیمکت بیرون بکشند.

این گزارش به شما ساده ترین راه برای حرکت را نشان می دهد، از جمله:

  • یک فعالیت راحت و منظم هوازی
  • تمرینات قدرتی که به شما کمک می کنند توانایی تان را برای انجام هر کاری از جمله حمل مواد غذایی تا بالا رفتن از پله ها حفظ کنید یا بهبود دهید
  • تمرینات تعادلی که خطر افتادن را کاهش می دهد.
  • ۳ تمرین پیاده روی – از جمله وفتی که راه می روید بالاتنه مقاوم می شود.
  • کشش هایی که به بهبود انعطاف پذیری کمک می کند
  • اگر ارتروز دارید ۷ توصیه ورزش کردن را راحت می کند
  • یک بخش ویژه پاداش، “کلید بقای انگیزه” به شما کمک خواهد کرد که با روش تمرین جدید خود را وفق دهید
  • و بیشتر!

شما اطلاعات زیادی در مورد اینگه چگونه فعالیت ورزشی سلامت را افزایش می دهد داشته باشید، مانند:

  • چرا کارشناسان می گویند نباید قبل از ورزش کششی انجام دهید.
  • چگونگی درستی برنامه ورزشی خود را بگویید.
  • بهترین راه ها برای جلوگیری از آسیب هنگام کار کردن
  • چگونه نفش بکشید وقتی که فعالیت ورزشی می کنید زیرا تا فشار خونتان را تا سطوح خطرناک افزایش ندهید

تحقیقات نشان می دهد که فقط یک ساعت و نیم تمرین شدید متوسط می تواند سلامت شما را بهبود بخشد و زندگی شما را افزایش دهد.

گزارش دانشگاه هاروارد

ترجمه توسط یک فیزیولوژیست ورزشی

ارسال نظر