برای ارتقاء ظاهر سینه ها، نیازی به انجام عمل جراحی نیست. تمرین های متعددی وجود دارد که می توانید آنها را به کار ببرید تا آنها را بزرگتر و قوی تر کنید،  تمرین منظم و رژیم غذایی متعادل ، نه تنها باعث افزایش اندازه سینه می شود، بلکه  باعث بهبود سلامت و جلوگیری از بیماری هایی مانند سرطان پستان می شود.

حقایق

شیری آرچر می گوید سینه ها خودشان بافت عضلانی ندارند  در عوض، عضلات دیواره قفسه سینه، و همچنین بافت های حمایتی فیبرینی که به عنوان لیگامنتهای کوپرشناخته می شوند، به حفظ وزن سینه ها کمک می کنند. علاوه بر این، عضلات پشت و شانه شما نقش مهمی در جهت گیری فضایی سینه ها بازی می کنند. آرچر می گوید، سینه های خود را بالا ببرید و در نهایت ظاهر خود را افزایش دهید، هم از لحاظ اندازه و هم سفتی.

پرس کف دست

 در موقعیت آرام بنشینید و دستان خود را در مقابل سینه خود قرار دهید. اطمینان حاصل کنید که آرنج خود را در حدود ۹۰ درجه خم کرده و بازوهایتان افقی باشد. کف دستانتان  را در برابر یکدیگر تا ۱۰ ثانیه فشار دهید و سپس آزاد کنید. ۱۵ بار تکرار کنید این تمرین باعث تقویت عضلات سینه، به خصوص عضله سینه ای می شود و می توانید در هرجا انجام دهید.

زیر بغل با دمبل

این تمرین پشت و شانه های شما را تقویت می کند. روی نیمکت شیب دار به حالت دمر دراز بکشید دمبل ها را به سمت دو طرف سینه بالا بیاورید مکثی داشته باشید سپس دستان خود را به موقعیت شروع برگردانید.  دو تا سه ست ۱۰تایی تکرار کنید.

پرس دیوار

در حدود ۲ فوت از دیوار ایستاده و کف دست را روبروی ارتفاع قفسه سینه روی دیوار قرار دهید. دست ها را خم کنید و آرنج به آرامی خم شود و به آرامی به جلو بروید تا زمانی که بینی شما تقریبا به دیوار لمس شود. سپس بدن خود را به عقب فشار دهید تا به موقعیت آغازی بر گردید ۱۵ بار تکرار کنید این حرکت عضلات قفسه سینه و شانه شما را درگیر می کند و مانند پرس کف دست می تواند تقریبا در هر جایی انجام دهید.

ملاحظات

چون سینه هیچ عضله ای ندارد، مهم است که توجه داشته باشید هنگامی که ورزش می کنید سینه های شما  بزرگ تر به نظر می رسند،  اندازه سینه های تان  بزرگ نخواهد شد. علاوه بر تمرین، بسیار مهم است که ازسینه بند برای حمایت سینه ها در طول تمرینات استفاده کنید ، زیرا ازافتادگی و شل شدن سینه ها جلوگیری می کند.

هشدار

تمرینات ممکن است به راحتی در خانه شما اجرا شود. با این حال، بهتر است قدم اول برای انجام درست حرکات از مربی بهره بگیرید.

ترجمه و تعدیل : تیم فیت هلس

ارسال نظر