menusearch
fithealth.ir

فیت هلس، سلامتی و تناسب اندام، کاهش وزن، افزایش وزن

جستجو
دوشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۶:۴۰:۵۸
هدر سایت

آخرین اخبار

تمرین قدرتی و وزنه برای کاهش وزن

تمرین قدرتی و وزنه برای کاهش وزن

کاهش وزن با ترکیبی از عوامل خواب، تغذیه، ذهنیت و فعالیت بدنی رخ می دهد که همه نقش های کلیدی را در شروع و تداوم کاهش وزن بازی می کنند. قبل رفتن به سمت به یک رژیم تمرین با وزنه، با یک متخصص مشورت کنید و از شکست نترسید. شکست نقطه شروع رشد و تغییر است.

تمرینات قدرتی مبتدی ویژه زنان

تمرینات قدرتی مبتدی ویژه زنان

تمرین فدرتی یا با وزنه یکی از بهترین روش ها برای بهبود تراکم، تعادل و یکپارچگی استخوان است. و نیز به کاهش وزن کمک می کند، فشار خون استراحتی را پایین می آورد، سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد، عزت نفس را افزایش می دهد و از همه مهمتر، کیفیت کلی زندگی روزمره را بهبود می بخشد.

لاغری فوری در سه تا 10 روز

لاغری فوری در سه تا 10 روز

سلسله عاوملی در لاغری وجود دارد که می توان به عواملی همچون نوشیدن آی زیاد، خوزدن فیبر زیادی ، پیاده روی ، دویدون اشاره کرد.

عضله سازی: چه غذاهایی برای عضله سازی مفید و بهتر و قابل تهیه می باشند

عضله سازی: چه غذاهایی برای عضله سازی مفید و بهتر و قابل تهیه می باشند

وقتی شما فعالیت می کنید قاعدتا به دنبال عضله سازی و حفظ آن هستید و همواره در تلاش برای خوردن بهترین غذاها هستید تا تحریک رشد عضلات تان را افزایش دهد مثل تخم مرغ، غلات کامل و …

روش های تمرینی برای افراد مبتلا به دیابت نوع ۲

روش های تمرینی برای افراد مبتلا به دیابت نوع ۲

فعالیت ورزشی بخش مهمی از یک شیوه زندگی سالم است. و اکنون که دیابت دارید، مهم تر است. “ورزش برخی از قندهای موجود در خون را می سوزاند و سوخت عضلات را هنگام فعالیت تامین می کند.

ATP چیست و چه نقشی در بدن دارد؟

ATP چیست و چه نقشی در بدن دارد؟

آدنوزین تری فسفات، یا ATP منبع اصلی انرژی است که بدن ما را زنده نگه می دارد. در واقع، اگر بدن شما به طور مداوم آن را تولید نکند، شما به لحاظ بالینی مرده اید ATP به مدت طولانی به عنوان یک ماده شیمیایی شناخته شده است که بدن آن را از سایر مواد مغذی تشکیل می دهد، نه یک ماده که می تواند به عنوان مکمل مصرف شود. اما مصرف قرص ها یا پودرهای ATP می تواند به تمرینات تان کمک کند.

تعریف ساده از فعالیت ورزشی و ورزش

تعریف ساده از فعالیت ورزشی و ورزش

وقتی در مورد ورزش صحبت می‌کنیم، ما تقریباً همیشه به فعالیت فیزیکی اشاره می‌کنیم. فعالیت ورزشی تلاش جسمانی  بدن است  که سطح آمادگی جسمانی و سلامت روان را افزایش می‌دهد.

تیپ بدنی اندومورف و رژیم تمرینی و تغذیه ای مناسب آن

تیپ بدنی اندومورف و رژیم تمرینی و تغذیه ای مناسب آن

اندومورف ها یکی از تیپ های بدنی است که ویژگی‌های بدنی، فیزیولوژیکی متفاوتی دارند. و بر اساس این ویژگی‌ها رژیم غذایی و فعالیت ورزشی مناسبی دارند.

مکمل های اسیدآمینه ویژه زنان

مکمل های اسیدآمینه ویژه زنان

اسیدهای آمینه، واحدهای ساختمانی پروتئین‌اند که برای بدن زن ضروری‌اند درحالی‌که اکثر ۲۱ اسیدآمینه‌ها توسط بدن تولید می‌شوند، به‌جز آمینواسید ضروری از طریق رژیم غذایی به دست می‌آید. همه ما برای زنده ماندن نیاز به اسیدهای آمینه داریم، اما نیازهای خاص تغذیه‌ای زنان باعث مکمل سازی اسیدآمینه قوت می‌بخشد. اسیدهای آمینه باعث می‌شوند که شما برای عملکرد ورزشی بالا و همچنین عملکرد روزمره را به‌خوبی حفظ کنید- به این معنی که نباید آن‌ها را در تلاش برای سلامت مطلوب نادیده گرفت.

هیدروکسی کات و خطرات و عوارض جانبی آن برای بدن

هیدروکسی کات و خطرات و عوارض جانبی آن برای بدن

هیدروکسی کات، مجموعه ای محبوب از مکمل های کاهش وزن اند. سازمان غذا و دارو آمریکا ۲۳ آسیب را که مصرف کنندگان هیدروکسی کات دریافت کرده بودند، گزارش کرده است. محصولات هیدروکسی کات به خاطر کاهش وزن، چربی سوزی و افزایش انرژی به بازارعرضه شده اند. سایر محصولات به عنوان داروی رژیم کم کربوهیدرات و برای افزایش از دست دادن آب بوده است.

شما از ارتباط بین قلب و فعالیت ورزشی چه می دانید

شما از ارتباط بین قلب و فعالیت ورزشی چه می دانید

میزان ضربان قلب تعداد دفعات تپش قلب تان در دقیقه می باشد. می توانید آن را در حالت استراحت (به نام “ضربان قلب استراحت”) و هنگام ورزش (به نام “ضربان قلب تمرینی”) اندازه گیری کنید. ضربان قلب یکی از قابل اطمینان ترین شاخص هایی است که در هنگام تمرین به اندازه کافی به خودتان فشار می آورید.

فردی با تیپ اکتومورف چه غذایی بخورد و چگونه تمرین کند؟

فردی با تیپ اکتومورف چه غذایی بخورد و چگونه تمرین کند؟

اکتومورف ها وقت بیشتری برای افزایش توده عضلانی به دلیل سوخت و ساز زیاد بدن شان نسبت به انواع دیگر بدن ها دارند. در دنیای تناسب اندام، ما به آنها به عنوان “وزن گیر های سخت” اشاره می کنیم. اکتومورف های زن معروف شامل کیت ماس، ناتالی پورتمن، تیلور سویفت، کیت میدلتون و کامرون دیاز هستند. اکتومورف های مشهور مرد شامل متی مک کنوی، برادلی کوپر و توبی مک گوری است.

فواید تمرین هوازی یا کاردیو بر سیستم قلبی عروقی ، عصبی و متابولیکی

فواید تمرین هوازی یا کاردیو بر سیستم قلبی عروقی ، عصبی و متابولیکی

مزایای ورزش هوازی با تغییرات مثبت در قلب، رگ های خونی، سلول های عضلانی، ریه ها و سیستم عصبی حاصل می شود. تمرینات کاردیو باعث کارایی بهتر در کل بدن می شود، بطوریکه می توانید فعالیت را با شدت زیاد و تلاش کمتر انجام دهید .گرچه روند فعلی نسبت به تمرین تناوبی شدت بالا باعث ایجاد اختلال تمرینات کاردیو سنتی شده است، مزایای ورزش هوازی علمی ثابت شده و قابل توجه است، همانطور که در زیر مشاهده می کنید.

تمرین تاباتا:کاهش وزن در کمتر از 5 دقیقه

تمرین تاباتا:کاهش وزن در کمتر از 5 دقیقه

این برنامه توسط دکتر ایزوامی تاباتا، محقق سابق موسسه ملی تناسب اندام و ورزش ژاپن نامگذاری شد. تاباتا سیستم را از مربی تیم اسکیت ژاپن آموخت. تمرین این سیستم تنها چهار دقیقه طول می کشد، هرچند می توانید گرم و سرد کنید.

کاهش وزن سریع و باورنکردنی

کاهش وزن سریع و باورنکردنی

همه ما می دانیم که برای برخی از افراد، کاهش وزن می تواند در بعضی نقاط آزار دهنده و سخت باشد، درست است؟ بنابراین امروز ما قصد داریم به شما سه راه سریع کاهش وزن را توصیه کنیم که به راحتی می توانید در شیوه زندگی خود قرار دهید و زندگی را در جهت مثبت تغییر دهید.

پرسش های متداول

پرسش های متداول

هرگونه پرسش از فیت هلس در این قسمت پاسخ داده شده است

مجوزهای سازمان

مجوزهای سازمان

کلیه کالاها دارای برچسب هولوگرام بوده و هیچ گونه دخل و تصرفی بر قطعات و اجزای وابسته آنها صورت نگرفته است . کلیه پک کالا بدون کوچکترین آسیب و کم و کیفی از تولید کننده مستقیما خریداری شده و در اختیار مشتری قرار میگیرد. کلیه گارانتی های ارائه شده برای کالاها نیز از جانب شرکت های معتبر و نمایندگان کالاها می باشد.

قوانین و مقررات سازمان

قوانین و مقررات سازمان

کلیه ضوابط و قوانین فروشگاه مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران ، قوانین تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده می باشد . در صورت هرگونه تغییر در ضوابط و قوانین فروشگاه متعاقبا تغییرات جدید در همین صفحه درج می گردد .

فیت هلس را بیشتر بشناسید
با ما در ارتباط باشید
دتاکس واتر چیست؟

دتاکس واتر چیست؟

خواص خرمالو

خواص خرمالو

لحظات به یاد ماندنی جام جهانی 2018 روسیه

لحظات به یاد ماندنی جام جهانی 2018 روسیه

رابطه استرس و قند خون

رابطه استرس و قند خون

علائم کمبود ویتامین D

علائم کمبود ویتامین D

پربازدیدترین اخبار
عضله سازی ویژه افراد ۶۵ سال به بالا

عضله سازی ویژه افراد ۶۵ سال به بالا

عضله سازی کمتر در افراد مسن نه تنها به کاهش قدرت منجر می شود، بلکه باعث افزایش احتمال خطر افتادن می شود. این واقعیت ای غم انگیز است که عضلات در سالمندی تحلیل می روند. اما مطالعات جدید شروع به حل اینکه چگونه این اتفاق می افتد، و چه باید انجام دهید ، کرده اند. بخوانید تا حقیقت را بدانید

بیشتر بخوانید
فردی با تیپ اکتومورف چه غذایی بخورد و چگونه تمرین کند؟

فردی با تیپ اکتومورف چه غذایی بخورد و چگونه تمرین کند؟

اکتومورف ها وقت بیشتری برای افزایش توده عضلانی به دلیل سوخت و ساز زیاد بدن شان نسبت به انواع دیگر بدن ها دارند. در دنیای تناسب اندام، ما به آنها به عنوان “وزن گیر های سخت” اشاره می کنیم. اکتومورف های زن معروف شامل کیت ماس، ناتالی پورتمن، تیلور سویفت، کیت میدلتون و کامرون دیاز هستند. اکتومورف های مشهور مرد شامل متی مک کنوی، برادلی کوپر و توبی مک گوری است.

بیشتر بخوانید
بهترین تمرین های ورزشی برای کاهش وزن و لاغری

بهترین تمرین های ورزشی برای کاهش وزن و لاغری

علاوه بر رژیم های غذایی ، ورزش یکی از رایج ترین استراتژی هایی است که افراد در تلاش برای کاهش وزن اضافی به کار می برند. ورزش کالری سوزی را افزایش می دهد و نقش اساسی در کاهش وزن دارد.

بیشتر بخوانید
راه های کلیدی برای کاهش سریع چربی بدن

راه های کلیدی برای کاهش سریع چربی بدن

چربی سوزی یا کاهش وزن، از دلایل رفتن به باشگاه است. اگر چه همیشه این دو آسان نیست، کاهش وزن و کاهش چربی بدن نباید ناراحت کننده شود.

هنگامی که برای کاهش وزن تلاش می کنیم، می خواهیم چربی بدن را هدف قرار دهیم در حالیکه عضلات مان حفظ شود. به طور کلی، کاهش وزن ریاضیات ساده ای دارد – کالری بیشتری بسوزانید (از طریق ورزش) و کم تر غذا بخورید.تحقیقات نشان می دهد که چربی شکم (یا چربی احشایی) برای سلامتی خطرناک است – چربی شکمی بیشتر با افزایش خطر ابتلا به بیماری های قلبی ارتباط دارد. یک نکته کلیدی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند چربی را سریع کاهش دهید. پنج کلید برای سوزاندن چربی: پروتئین، فیبر، وزنه زدن، تمرین کاردیو و محدود کردن مصرف قند است.

بیشتر بخوانید
تیپ بدنی اندومورف و رژیم تمرینی و تغذیه ای مناسب آن

تیپ بدنی اندومورف و رژیم تمرینی و تغذیه ای مناسب آن

اندومورف ها یکی از تیپ های بدنی است که ویژگی‌های بدنی، فیزیولوژیکی متفاوتی دارند. و بر اساس این ویژگی‌ها رژیم غذایی و فعالیت ورزشی مناسبی دارند.

بیشتر بخوانید
۲۰ راه سریع و موثر برای آب کردن چربی شکم و پهلو

۲۰ راه سریع و موثر برای آب کردن چربی شکم و پهلو

چربی شکم مشکلی است که باعث می شود لباس شما تنگ شود.این بسیار مضر است. این نوع چربی – که به آن چربی احشایی گفته می شود – یک عامل اصلی خطر برای دیابت نوع ۲ ، بیماری های قلبی و سایر بیماری ها است .بسیاری از سازمان های بهداشتی از BMI (شاخص توده بدنی) برای طبقه بندی وزن و پیش بینی خطر ابتلا به بیماری متابولیک استفاده می کنند. با این حال ، این گمراه کننده است

بیشتر بخوانید
تفاوت تمرینی زنان و مردان در رسیدن به فیتنس و تناسب اندام

تفاوت تمرینی زنان و مردان در رسیدن به فیتنس و تناسب اندام

این مطلب بر کسی پوشیده نیست که مردان و زنان از لحاظ فیزیولوژیکی بسیار متفاوت هستند. این امر وقتی که ما در مورد آناتومی و هورمون ها صحبت می کنیم، بسیار روشن است،  آناتومی و هورمون ها دو فاکتور مهم  هستند که در دستیابی به اهداف سلامتی و تناسب کمک می کنند. به همین دلیل،  منطقی است مردان و زنان در راه هایی که باید برای آمادگی آمادگی جسمانی تمرین کنند متفاوت باشند

بیشتر بخوانید